¬ступ.
” контекст≥ ≥нвестиц≥йноњ пол≥тики на м≥сцевому р≥вн≥ ≥м≥дж району, в першу чергу,
сл≥д розгл¤дати ¤к ресурс дл¤ розвитку. —л≥д зазначити, що цей ресурс може ви¤витис¤ набагато вагом≥шим, ан≥ж, наприклад,
поклади природних копалин. ƒл¤ того, щоб цей ресурс був зад≥¤ний, необх≥дно, щоб рег≥он вид≥л¤вс¤ на фон≥ своњх сус≥д≥в
≥ мав необх≥дн≥ дл¤ ≥нвестора Ђспоживч≥ї характеристики.
ѕо сут≥, це означаЇ створенн¤ комплексноњ маркетинговоњ програми дл¤ попул¤ризац≥њ
≥нвестиц≥йних можливостей територ≥њ.
ƒл¤ ефективноњ рег≥ональноњ пол≥тики в сфер≥ ≥нвестуванн¤ необх≥дно наступне:
- Ќа¤вн≥сть ринку в≥льного кап≥талу, ¤кий готовий уз¤ти на себе додатков≥ ≥нвестиц≥йн≥ ризики.
¬ рег≥он≥ дл¤ малого та середнього б≥знесу джерелами такого кап≥талу можуть стати фонди
(недержавн≥ пенс≥йн≥, венчурн≥, фонди по обслуговуванню буд≥вництва та управл≥нню нерухом≥стю та ≥нш≥).
- Ќа¤вн≥сть компан≥й, що демонструють спроможн≥сть до швидкого зростанн¤, ¤ким потр≥бна допомога в п≥дготовц≥
б≥знес-план≥в, проект≥в. онсол≥дац≥¤ рег≥онального б≥знесу.
- Ќа¤вн≥сть спри¤тливого середовища, сформованого м≥сцевими органами влади, дл¤ забезпеченн¤ умов ефективноњ
взаЇмод≥њ рег≥онального б≥знесу та ≥нвестор≥в, ¤к≥ матимуть можлив≥сть не т≥льки входженн¤ в компан≥њ, а й
вих≥д по зак≥нченню ≥нвестуванн¤.
Ѕазовим елементом маркетинговоњ стратег≥њ рег≥ону Ї визначенн¤ пр≥оритетних
сегмент≥в дл¤ залученн¤ ≥ноземних ≥нвестиц≥й.
“акими сферами дл¤ √реб≥нк≥вського району будуть:
- агропромисловий комплекс (с≥льське господарство та переробка);
- житлово-комунальна сфера;
- сфера туризму та рекреац≥њ, готельний б≥знес;
- розвиток комунальноњ ≥нфраструктури.
«алежно в≥д вибору пр≥оритету буде продовжено створенн¤ ц≥леспр¤мованоњ системи пропагуванн¤ можливостей рег≥ону.
¬она включатиме ¤к комплекс заход≥в регул¤тивно-стимулюючого характеру (наприклад, наданн¤ режиму максимального
≥нформац≥йного спри¤нн¤, спрощених процедур реЇстрац≥њ або нав≥ть окремих ф≥скальних преференц≥й), так ≥ ц≥льову роботу
з ≥нвесторами в≥дпов≥дноњ категор≥њ щодо реал≥зац≥њ њхн≥х проект≥в, а також пропаганду та рекламу рег≥ону через канали
розповсюдженн¤ комерц≥йноњ ≥нформац≥њ.
≤ншим важливим напр¤мом реал≥зац≥њ ≥нвестиц≥йного потенц≥алу територ≥њ √реб≥нк≥вського району Ї ц≥леспр¤мована
пропагандистська робота. ¬она включаЇ в себе дек≥лька р≥зних напр¤м≥в.
ѕо-перше, це робота орган≥в виконавчоњ влади та орган≥в м≥сцевого самовр¤дуванн¤ з поширенн¤ позитивноњ ≥нформац≥њ
про рег≥он та його ≥нвестиц≥йн≥ можливост≥ на р≥зних зустр≥чах, д≥лових переговорах, сем≥нарах, конференц≥¤х тощо.
ѕо-друге, варто вид≥лити таку форму роботи з потенц≥йними ≥ноземними ≥нвесторами, ¤к виставки та ¤рмарки.
ѕо-третЇ, пропагуванн¤ ≥нвестиц≥йних можливостей рег≥ону необх≥дно проводити на основ≥ використанн¤ ≥снуючих засоб≥в
масовоњ ≥нформац≥њ. Ќасамперед варто вид≥лити роботу в м≥жнародн≥й ≥нформац≥йн≥й мереж≥ ≤нтернет, де можна вдало
розм≥стити найб≥льш актуальну ≥нформац≥ю про ≥нвестиц≥йн≥ можливост≥ району.
≤нвестиц≥йна програма розвитку √реб≥нк≥вського району на 2007 р≥к належить до програм економ≥чного типу, але,
зважаючи на р≥зноб≥чн≥сть тематики заход≥в, вона торкаЇтьс¤ майже вс≥х сфер д≥¤льност≥ й може належати до ≥нших
тип≥в програм.
¬иконанн¤ ѕрограми дозволить отримати так≥ результати:
- ѕодальший розвиток зовн≥шн≥х економ≥чних звТ¤зк≥в, п≥двищенн¤ ≥нвестиц≥йноњ привабливост≥.
- ”досконаленн¤ р≥вн¤ в орган≥зац≥њ презентац≥йноњ д≥¤льност≥.
- ѕосиленн¤ впливу презентац≥йноњ д≥¤льност≥ на науково-техн≥чне та технолог≥чне оновленн¤ власного виробництва,
п≥двищенн¤ конкурентоспроможност≥ продукц≥њ.
- јктив≥зац≥¤ процесу залученн¤ пр¤мих ≥ноземних ≥нвестиц≥й в економ≥ку рег≥ону.
- ¬≥дкритт¤ нових можливостей дл¤ громадських орган≥зац≥й та приватних ос≥б в осв≥тн≥х, громадських, наукових
та ≥нших програмах.
|